
Lubimy rozmawiać na wiele tematów – od szeroko pojętej ekonomii, przez marketing po psychologię biznesu (i wiele, wiele więcej). Rozmawiamy zarówno z przedstawicielami świata nauki, jak i praktykami, czerpiąc od nich to, co najlepsze – wiedzę i doświadczenie.
Najnowszy odcinek:
- dr Lidia Chylewska-Barakat – Poradnik antykryzysowy: jak wspierać osobę w kryzysie psychicznym i nie zapomnieć o samym sobie? (Posłuchaj)
Pozostałe odcinki:
- dr hab. Damian Walczak, prof. UMK – Świat finansów i ubezpieczeń, czyli jak bezpiecznie żyć (Posłuchaj)
- dr hab. Tomasz Kruszewski, prof. UMK – O zaburzeniach psychicznych, powodach ich coraz częstszego występowania, drogi do zawodu psychologa oraz wadach samodiagnozowania (Posłuchaj)
- dr hab. Rafał Moczkodan, prof. UMK – O kreatywności, jej istocie ewolucji, inspiracji, treningu, pewności siebie, blokadach twórczych oraz idei „good enough” (Posłuchaj)
- Paweł Tkaczyk ( autor „Grywalizacji”, „Zakamarków marki”, „Narratologii”, prowadzi firmę doradzającą markom w kwestiach storytellingu i grywalizacji) – O prowadzenia własnej działalności gospodarczej, storytellingu, świadomym budowaniu własnej marki osobistej, autentyczności i roli marketingu (Posłuchaj)
- Tomasz Gordon ( wykładowca, trener biznesu, autor książek – m.in. „Nowa szkoła zarządzania”) – O zawodzie coacha, jego złej sławie, odróżniania tych wykwalifikowanych od amatorów, tego co mogą nam zaoferować, definicji prawdziwego lidera, wpływie przeżyć ze szkolnej ławki na relacje z przełożonymi i inteligencji emocjonalnej (Posłuchaj)
- dr hab. Elżbieta Kruszyńska, prof. UMK – O wystąpieniach publicznych, roli przygotowania, tremie, stresie, wpadkach, zmianach wynikających z mediów społecznościowych i wartości takiej umiejętności na rynku pracy (Posłuchaj)